پخش زنده استقلال مقابل نساجی مازندران 3 خرداد 1402

پخش زنده استقلال مقابل نساجی مازندران

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال مقابل نساجی مازندران 3 خرداد 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال مقابل نساجی مازندران 3 خرداد 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال‌های داخلی و جام حذفی ایران امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال و نساجی مازندران را روز چهار‌شنبه به تاریخ 3 خرداد (24 می 2023) در ساعت 18:30 از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر ایران 02-1401، این بار بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران برگزار می‌شود و  بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته استقلال و نساجی مازندران در سری دیدارهای جام حذفی ایران

در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال 02-1401، دو تیم استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.  

پخش زنده استقلال مقابل نساجی مازندران
پخش زنده استقلال مقابل نساجی مازندران

عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته به شرح زیر می باشد.

شاگردان ساپینتو برای رسیدن به فینال باید در نیمه نهایی از سد نساجی مازندران عبور کنند. تنها تیمی که فصل گذشته آبی پوشان را شکست داد و در نهایت هم قهرمان جام حذفی شد. البته نساجی آن تیم قدرتمند فصل گذشته نیست. زیرا  ساکت الهامی مربی که نساجی را قهرمان کرد، دیگر در این تیم حضور ندارد، نساجی در این فصل دو سرمربی عوض کرد.

استقلال حالا یک تیم رویایی است تیمی که سنگین‌ترین شکست تاریخ را در بازی‌‌های لیگ برتر به تراکتور تبریز تحمیل کرد و با  7 گل قرمزپوشان تبریزی را بدرقه کرد و در لیگ برتر با 52 گل زده از پرسپولیس و سپاهان بیشتر گل زد اما نساجی با 44 گل خورده بعد از نفت مسجدسلیمان سقوط کرده، دومین خط دفاع ضعیف لیگ را دارد. نساجی پنجشنبه گذشته 4 گل از پرسپولیس خورد و بعید است بتواند در طول 90 دقیقه  مقابل استقلال دروازه اش را بسته نگه دارد.

تیم نساجی مازندران در 5 دیدار اخیر خود 1 برد، 1 مساوی و 3 باخت کسب کرده و در آخرین دیدارش با تیم پرسپولیس بازی را با نتیجه 4 بر0 به تیم حریف واگذار کرده است.

تیم استقلال هم در 5 دیدار اخیر خود 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت کسب کرده و در آخرین دیدارش با تیم تراکتور تبریز بازی را با نتیجه 7 بر 1 از تیم حریف برد.

در 5 دیدار گذشته هم  2 برد برای تیم استقلال و 3 نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به دیدارهای اخیر این دو تیم، پیش‌بینی می‌شود نتیجه این بازی به نفع تیم استقلال تمام شود، البته بازی فوتبال، غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز ‌چهار‌شنبه، برای هر دو تیم استقلال و نساجی مازندران سرنوشت‌ساز است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب 3 امتیاز بازی، از دور مسابقات خارج نشوند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم. 

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم استقلال و نساجی مازندران نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید، روز  ‌چهار‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV