پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا

پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا

پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا : سریال متهم گریخت از دسته سریال های پرطرفدار شبکه 3 سیما بوده که برای اولین بار در ماه رمضان 1384 از طریق این شبکه پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید.

در همین راستا پخش این سریال بارها از شبکه های مختلف سیما تکرار شد و با هر بار پخش مجددش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد. این بار هم شاهد پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا هستیم و بر این اساس تصمیم به نقد و بررسی این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار پرداختیم.

اطلاعاتی درباره سریال متهم گریخت

سریال متهم گریخت یک مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی به کارگردانی رضا عطاران، نویسندگی سعید آقا خانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. داستان سریال درباره مردی مهربان و ساده به نام هاشم است که در یکی از روستاهای خوش آب و هوای نه چندان دور، با خانواده اش زندگی می کند و در یک مغازه اجاره ای به تعمیر اگزوز مشغول به کار است. اما آقا هاشم به دلیل مشکلات قلبی از انجام کارهای سنگین منع می شود و مجبور می شود تا از شغل خود دست بکشد.

پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا
پخش سریال متهم گریخت از شبکه تماشا

از این رو بنا به خواسته دخترش که در تهران تحصیل می کند و اصرارهای خانواده برای یافتن شغلی بهتر برای زندگی به تهران مهاجرت می کنند که البته در تهران شاهد اتفاق های مختلف برای آقا هاشم و خانواده اش می باشیم. در حقیقت سریال متهم گریخت بر اساس واقعیت اجتماع ماست و جذابیت سریال به این علت است که مشکلات اجتماعی، فقر و …. را در قالب طنز به نمایش می گذارد و صحنه هایی جذاب و زیبا را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

بخش هایی از این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار در روستای احمد آباد مستوفی از توابع اسلامشهر که در  ۷ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران قرار دارد، فیلمبرداری شده است و بخش هایی دیگر هم در محله های جنوب تهران با کوچه های تنگ و باریک و خانه های قدیمی برای لوکیشن در نظر گرفته شده است.

در این سریال شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، رضا عطاران، شهربانو موسوی، ملیکا زارعی، علیرضا جعفری، لیدا فتح اللهی، محمود بهرامی، احمد پور مخبر، سید جلال طباطبایی، سروش جمشیدی و غیره می باشیم.

زمان پخش سریال متهم گریخت

سریال موفق و به یاد ماندنی متهم گریخت هر شب ساعت 23:00 از طریق آنتن شبکه تماشا پخش می شود و تکرار آن هر روز در ساعت ‌های 05:00 بامداد، 11:00 و 17:00قابل مشاهده است.