پخش زنده چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401

پخش زنده چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده بازی چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم چلسی و لیورپول را روز ‌شنبه به تاریخ 1 بهمن (21 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار چلسی و لیورپول برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته چلسی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس

در هفته بیستم و یکم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم چلسی و لیورپول در استادیوم آنفیلد، لیورپول به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم چلسی طی 19 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 8 برد، 4 مساوی و 7 باخت را تجربه کند و با تفاضل  یک گل و کسب 28 امتیاز، توانسته تا جایگاه دهم جدول را از آن خود کند. تیم چلسی در بازی گذشته خود، مقابل تیم کریستال پالاس قرار گرفت و موفق شد تا با نتیجه 1 بر 0 پیروز میدان شود و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 1 مساوی، 3 باخت را به ‌‌دست آورده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم لیورپول نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 18 بازی، تاکنون 8 برد، 4 مساوی و 6 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 9 گل و کسب 28 امتیاز، مقام نهم جدول را به ‌دست آورده است.

پخش زنده چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401
پخش زنده چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401

تیم لیورپول هم در بازی قبلش، مقابل تیم ولورهمپتون قرار گرفت و با نتیجه 1 بر 0، پیروز میدان شد و در مجموع تیم لیورپول در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 2 برد، 1 مساوی و 3 باخت کسب کند. اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 1 برد برای تیم چلسی ثبت شده است و 4 بازی دیگر با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی بازی روز شنبه بسیار دشوار است و همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. البته این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا در جدول جایگاه بهتری را به‌دست آورند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده چلسی و لیورپول 1 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم چلسی و لیورپول نیز ساعت 16:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV