پخش زنده پرتغال و سوئیس جام جهانی 2022

پخش زنده پرتغال و سوئیس جام جهانی 2022

پخش زنده پرتغال و سوئیس جام جهانی 2022 : تیم پرتغال از گروه H ، به عنوان اولین تیم از گروه خود و تیم سوئیس از گروه G  به عنوان دومین تیم از گروه خود، موفق شدند تا وارد رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 شوند و طبق جدول زمان بندی های انجام شده در مرحله یک هشتم نهایی، قرار شد تا این دو تیم، در روز سه شنبه به تاریخ 15 آذر 1401 در ساعت 22:30 به وقت ایران در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

برای تماشای پخش زنده بازی های جام جهانی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده پرتغال و سوئیس جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

این بازی می تواند یکی از حساس ترین بازی های این دوره باشد، چرا که هر دو تیم، از قدرت یکسانی برخوردارند و برای نتیجه برد تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به مرحله فینال نزدیک تر شوند. بنابراین مشاهده این دیدار به صورت زنده برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و بازی های جام جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی پرتغال و سوئیس، در سری رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستند، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند.

در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های پرتغال و سوئیس در دور مقدماتی جام جهانی 2022 می اندازیم.

نگاهی به وضعیت تیم پرتغال در دور گروهی جام جهانی 2022

تیم پرتغال از گروه H  موفق شد تا با کسب 6 امتیاز از دور گروهی جام جهانی 2022 صعود کند. تیم پرتغال در بازی های گروهی خود، موفق شد تا پس از تقابل با تیم اروگوئه، غنا و کره جنوبی با دو برد و یک باخت به عنوان تیم اول گروه خود، از این مرحله صعود کند.

نتایج بازی های تیم پرتغال از گروه H به این گونه بود که در هفته اول با نتیجه 3 بر 2 در مقابل تیم غنا پیروز میدان شود و با بازی در هفته دوم دور گروهی با تیم اروگوئه موفق شد تا با نتیجه برد 2 بر 0 بازی را از آن خود کند. اما در هفته سوم شانس با پرتغالی ها یار نبود و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم کره جنوبی واگذار کردند.

نگاهی به وضعیت تیم سوئیس در دور گروهی جام جهانی 2022

تیم ملی سوئیس پس از صعود به عنوان تیم دوم گروه G و رویارویی با کامرون، برزیل و صربستان موفق شد تا به عنوان دومین تیم از گروه خود به دور حذفی جام جهانی 2022 راه یابد. تیم ملی سوئیس در بازی های گروهی خود، موفق شد تا در مقابل کامرون با نتیجه ( 1-0) پیروز میدان شود. این تیم در برابر برزیل با نتیجه (1-0) مغلوب شد. اما در بازی آخر خود در برابر صربستان با برد (2-3) پیروز میدان گردید.

جالب است بدانید که دو تیم سوئیس و پرتغال بارها با یکدیگر دیدار داشته اند. اگر بخواهیم 5 دیدار گذشته این دو تیم را بررسی کنیم، در دو دیدار آن، تیم ملی سوئیس پیروز میدان بود و سه دیدار را هم تیم پرتغال موفق به کسب نتیجه برتر گردید.

زمان پخش زنده پرتغال و سوئیس جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم پرتغال و سوئیس  نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

iptv