پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401

پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401

در این صفحه پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401 با کیفیت بالا در اختیار فوتبال دوستان قرار گرفته است.

لینک پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم نیوکاسل و ساوتهمپتون را روز سه‌شنبه به تاریخ 11 بهمن (31 ژانویه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان، این بار بین دو تیم پرطرفدار نیوکاسل و ساوتهمپتون برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته نیوکاسل و ساوتهمپتون در جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان

در چارچوب مسابقات جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان 2023-2022، دو تیم نیوکاسل و ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف یکدیگر می‌روند. درباره جام اتحادیه فوتبال انگلستان که در حال حاضر با نام کارابائو کاپ شناخته می‌شود، باید گفت، سری مسابقات فوتبال مردان در انگلستان است که هر ساله توسط لیگ فوتبال انگلستان (EFL) برگزار می‌شود. باشگاه‌های انگلستان در چهار سطح برتر فوتبال، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند. اولین دوره رقابت‌ها در فصل ۶۱–۱۹۶۰ برگزار شد و تیم استون ویلا به پایان رسید و ليورپول هم قهرمان آخرين دوره این رقابت‌ها در سال ٢٠٢٢ است. تیم نیوکاسل طی 20 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 10 برد، 9 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و با تفاضل  22 گل و کسب 39 امتیاز، توانست تا در جایگاه سوم جدول لیگ قرار بگیرد.

تیم نیوکاسل در بازی گذشته خود در سری بازی‌های لیگ برتر هم، مقابل تیم ساوتهمپتون قرار گرفت و موفق شد تا با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شود و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی به ‌‌دست آورده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ساوتهمپتون نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 20 بازی، تاکنون 4 برد، 3 مساوی و 13 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل 18- گل و کسب 15 امتیاز، آخرین جایگاه جدول لیگ برتر را از آن خود کرده است. تیم ساوتهمپتون هم در بازی قبلش در سری بازی‌های جام حذفی انگلستان، مقابل تیم بلکپول قرار گرفت و موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 1 پیروز میدان شود و در مجموع تیم ساوتهمپتون در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 3 برد و 2 باخت  را کسب کند.

پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401
پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 4 برد برای تیم نیوکاسل ثبت شده و یک بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز سه‌شنبه به نفع تیم نیوکاسل تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. جالب است بدانید، رویارویی نیوکاسل و ساوتهمپتون یکی از رقابت‌های جذاب و دیدنی فوتبال در انگلیس است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده نیوکاسل و ساوتهمپتون 11 بهمن 1401

ساعت بازی دو تیم نیوکاسل و ساوتهمپتون نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌سه‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV