پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022

پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022

پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022 : تیم مراکش از گروه F، به عنوان اولین تیم از گروه خود و تیم اسپانیا از گروه E  به عنوان دومین تیم از گروه خود، موفق شدند تا وارد رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 شوند و طبق جدول زمان بندی های انجام شده در مرحله یک هشتم نهایی، قرار شد تا این دو تیم، در روز سه شنبه به تاریخ 15 آذر 1401 در ساعت 18:30 به وقت ایران در مقابل یکدیگر قرار گیرند. این بازی می تواند یکی از حساس ترین بازی های این دوره باشد. چرا که مراکش در جام جهانی 2022 با قدرت فوق العاده ای وارد میدان شد و توانست تا با نتایج درخشان بدون باخت در دور گروهی وارد مرحله حذفی شود و با تیم قدرتمند اسپانیا رو به رو شود. بنابراین مشاهده این دیدار به صورت زنده برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و بازی های جام جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای تماشای بازی های جام جهانی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

به همین منظور سایت پرمخاطب  fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی مراکش و اسپانیا، در سری رقابت های دور حذفی جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانند در هر مکان و زمانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در همین راستا نگاهی به عملکرد تیم های مراکش و اسپانیا در دور مقدماتی جام جهانی 2022 می اندازیم.

نگاهی به وضعیت تیم مراکش در دور گروهی جام جهانی 2022

تیم مراکش از گروه F  موفق شد تا با 7 امتیاز از دور گروهی جام جهانی 2022 صعود کند. این تیم که لقب شیرهای اطلس را به خود داده‌ اند، موفق شدند تا با این صعود به دستاورد 36 ساله خود برسند و هواداران مراکشی هم معتقدند که تا فینال هم‌ چنان جلو خواهند رفت. تیم مراکش در بازی های گروهی خود، موفق شد تا پس از تقابل با تیم بلژیک، کرواسی و کانادا با دو برد و یک مساوی به عنوان تیم اول گروه خود، از این مرحله صعود کرد.

پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022
پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022

نگاهی به وضعیت تیم اسپانیا در دور گروهی جام جهانی 2022

تیم ملی اسپانیا پس از صعود به عنوان تیم دوم گروه E و رویارویی با کاستاریکا، آلمان و ژاپن موفق شد تا به عنوان دومین تیم از گروه خود به دور حذفی جام جهانی 2022 راه یابد. تیم ملی اسپانیا در بازی های گروهی خود، موفق شد تا در مقابل کاستاریکا با نتیجه 7-0 پیروز میدان شود. این تیم در مقابل آلمان نتیجه مساوی (1-1) را به دست آورد و در برابر ژاپن با نتیجه (2-1) مغلوب شد. جالب است بدانید که دو تیم مراکش و اسپانیا در جام جهانی 2018 هم با یکدیگر بازی داشتند و بازی با نتیجه مساوی (2 – 2) خاتمه یافت.

زمان پخش زنده مراکش و اسپانیا جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم مراکش و اسپانیا  نیز ساعت 18:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

iptv