پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022 : پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022 رو در رویی دو تیم ملی عربستان و آرژانتین از دیگر بازی های جام جهانی 2022 در هفته اول دیدارهاست. این دو تیم طی گروه بندی انجام شده در این دوره مسابقات، در گروه C  قرار گرفته اند و قرار است، در ساعت 13:30 روز سه شنبه در تاریخ 1 آذر ماه 1401 (22 نوامبر 2022) به مصاف یکدیگر بروند. این بازی  در ورزشگاه 80000 نفره لوسیل، واقع در شهر لوسیل برگزار می شود. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که با کسب امتیاز این بازی، شانس احتمال به مرحله حذفی جام جهانی بیشتر خواهد شد. از این رو افراد زیادی تمایل دارند تا بازی عربستان و آرژانتین را به صورت زنده تماشا کنند و از لحظات حساس و زیبای آن غافل نشوند. 

برای تماشای پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

از این رو سایت پرمخاطب fam.ir  برای افراد علاقه مند به مشاهده بازی بین دو تیم عربستان و آرژانتین که در زمان پخش این بازی به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان مشاهده آنلاین بازی دو تیم ملی عربستان و آرژانتین، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما از تلویزیون فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر کجا که هستید، این بازی مهم را مشاهده کنید. با توجه به اهمیت این بازی زیبا در این جا می خواهیم شما را با تیم های عربستان و آرژانتین آشنا کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با تیم ملی عربستان

تیم ملی فوتبال عربستان به مربیگری هروه رنار (فرانسه) در مرحله اول مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با تیم ‌های ازبکستان، فلسطین، سنگاپور و یمن بازی داشت که در طی 8 بازی انجام شده، موفق شد تا ۶ پیروزی و ۲ تساوی را در کارنامه خود ثبت کند و با کسب ۲۰ امتیاز، وارد راهی مرحله بعد شود. در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی هم، دو تیم ملی قطر و عربستان در گروه دوم قرار گرفتند و با هم گروهی تیم‌ های ژاپن، استرالیا، عمان، چین و ویتنام، توانست، با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۰ بازی، به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی ۲۰۲۲ راه یابد. تیم های ملی آرژانتین، لهستان و مکزیک، رقبای تیم ملی فوتبال عربستان در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

پیش از این، تیم ملی عربستان 5 بار در جام جهانی سال های  ۱۹۹۴، ۱۹۹۸، ۲۰۰۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۸ شرکت کرده است. البته  تیم ملی عربستان، فقط در جام جهانی 1994 بسیار قدرتمند عمل کرد و با این که در گروهی متشکل از تیم های قدرتمندی چون هلند، بلژیک و مراکش قرار گرفته بود و موفق شد در آن سال، با کسب دو پیروزی، به دور دوم مسابقات صعود کند. عربستان تاکنون ۱۶ بازی در مسابقات جام جهانی برگزار کرده که حاصل آن ۳ برد، ۲ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. تیم ملی فوتبال عربستان در این ۱۶ بازی، ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۳۹ گل نیز دریافت کرده است.

پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022
پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022

ترکیب پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022

ترکیب بازیکنان عربستان، به این صورت است که همه بازیکنانش، در لیگ فوتبال عربستان مشغول به فعالیت بوده ‌اند و هیچ ‌کدام از آن‌ها لژیونر نیستند. از معروف ترین بازیکنان تیم ملی عربستان، می توان به فهد الموالد و نواف العابد (الشباب)، سالم الدوسری، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج و ابراهیم عطیف (الهلال) و سلطان الغنام و عبدالله العمری (النصر) اشاره کرد. تیم ملی فوتبال عربستان در هتل «ساحل خط دریا» که بخشی از «استراحتگاه مرواب» محسوب می‌ شود، اقامت دارد. هم چنین کمپ تمرینی تیم ملی عربستان، در مجموعه ورزشی این هتل بزرگ و مجلل خواهد بود.

جالب است بدانید، هواداران تیم عربستان برای تشویق تیم ملی شان از ابزار و آلات صوتی نظیر بلندگو، طبل و شیپور استفاده می کنند که البته ممکن است استفاده از این ابزار مطابق با استانداردهای مسابقات جام جهانی نباشد و برای استفاده از آن ها باید منتظر تصمیم مسئولین جام جهانی بود.

آشنایی با تیم ملی آرژانتین

تیم ملی فوتبال آرژانتین به مربیگری لیونل اسکالونی، برای ورود به جام جهانی قطر در گروه 10 تیمی منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفته بود و با تیم های مطرحی نظیر برزیل، کلمبیا، اروگوئه و شیلی، در یک گروه بازی داشت. در طی این بازی های مقدماتی این تیم با کسب 39 امتیاز به عنوان دومین تیم راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. اولین تیم در این گروه تیم ملی برزیل با کسب 45 امتیاز هست.

البته دیدار رفت بین تیم ملی آرژانتین و برزیل حاشیه هایی به همراه داشت. این دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی، طبق ادعای پلیس فدرال برزیل، به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به محدودیت های کرونایی توسط چهار بازیکن آرژانتین یعنی امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، جووانی لوسلسو و امیلیانو بوئندیا و حضور غیرقانونی آن ها در خاک این کشور، در دقیقه پنجم متوقف و نیمه تمام ماند. قرار بر این شد تا بازی مجددا در یک زمین بی طرف برگزار شود، اما این تصمیم عملی نشد و از این رو دو تیم آرژانتین و برزیل، برخلاف دیگر تیم های حاضر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ منطقه آمریکای جنوبی که ۱۸ بازی انجام دادند، ۱۷ بازی برگزار کردند.

تماشای پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022

پیش از این، تیم ملی آرژانتین، در ۱۷ بار از مسابقات جام جهانی حضور داشت و در طی بازی های انجام داده، تا کنون دو مقام قهرمانی در سال های 1978 و 1986 و سه نایب قهرمانی در سال های 1930، 1990 و 2014 را از آن خود کرده است و با کسب این مقام ها، آرژانتین از تیم‌ های پر افتخار این مسابقات محسوب می‌ شود. جالب است بدانید، آرژانتین در ۱۷ مورد حضور خود در جام جهانی، تنها در دو دوره ۱۹۳۴ و ۲۰۰۲ موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است و در طی بازی های انجام داده در جام جهانی، ۸۱ دیدار داشته است، که در این دیدارها ۴۳ برد، ۱۵ مساوی و ۲۳ شکست ثبت کرده و در این مسابقات، ۱۳۷ گل زده و ۹۳ گل دریافت کرده‌ اند.

آرژانتین در تیم خود از بازیکن مشهور و حرفه ای نظیر لیونل مسی بهره می برد و بازیکنان دیگری نظیر آنخل دی‌ ماریا (یوونتوس)، امیلیانو مارتینز (استون ویلا)، لیساندرو مارتینز (منچستریونایتد)، لائوتارو مارتینز (اینتر) و کریستین رومرو (تاتنهام) هم در تیم خود استفاده کرده است. محل اقامت تیم ملی آرژانتین، دانشگاه قطر، خواهد بود. این مکان که در شهر دوحه واقع شده، بیش از ۲۵ هزار متر مربع مساحت داشته و در یک منطقه مهم در قطر قرار گرفته است. تماشاگران تیم فوتبال آرژانتین، بسیار فعال و پرانرژی هستند و با شور و هیجانی خاصی، تیم ملی کشورشان را تشویق می کنند.

زمان پخش زنده عربستان و آرژانتین جام جهانی 2022 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم عربستان و آرژانتین نیز ساعت 13:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه 3 سیما دنبال کنید.