پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022

پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022 : رقابت های جام جهانی برای علاقه مندان به فوتبال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که در این بازی ها، بازیکنان از تمام قوا و تکنیک خود استفاده می کنند تا در رقابت با دیگر تیم ها پیروز میدان شوند و به مرحله فینال راه یابند. در جام جهانی 2022 هم مانند دیگر سال ها شمار زیادی از تیم های مدعی و قدرتمند جهانی حضور دارند و همین امر بر شور و هیجان این بازی ها افزوده است. بین تیم های شرکت کننده، دو تیم ملی برزیل و سوئیس هم از دسته تیم های برتر جام جهانی 2022 می باشند. این دو تیم که در یک گروه قرار گرفته اند، قرار است در روز دوشنبه، ساعت 19:30 به تاریخ 7 آذر 1401 (29 نوامبر 2022) به مصاف یکدیگر بروند. این بازی در ورزشگاه راس ابوعبود (استادیوم ۹۷۴) برگزار خواهد شد.

برای تماشای پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

بازی روز دوشنبه در واقع دومین بازی، این دو تیم در گروه G به شمار می آید، بنابراین هر دو تیم، تلاش خود را می کنند تا با کسب سه امیتاز بازی، شانس خود را برای ورود به مرحله حذفی افزایش دهند. در واقع بازی برزیل و سوئیس از دیدنی ترین بازی های گروهی جام جهانی 2022 محسوب می شود و افراد زیادی تمایل دارند تا پخش زنده این بازی را مشاهده کنند و از دیدن لحظات حساس آن لذت ببرند. از این رو سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش آن به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی برزیل و سوئیس، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر مکانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند. در این مقاله تصمیم داریم تا شما عزیزان را با تیم ملی سوئیس آشنا کرده و درباره برنامه زمان بندی شده این تیم در جام جهانی قطر صحبت کنیم.

نگاهی بر وضعیت تیم ملی سوئیس

تیم ملی سوییس به مربیگری مورات یاکین  در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در اروپا با تیم های ایتالیا، ایرلند شمالی، بلغارستان و لیتوانی هم گروه شد و موفق شد با ۵ برد و ۳ مساوی از ۸ بازی، به عنوان صدرنشین، در رقابت های جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا کند. به جرات می توان گفت که این تیم در بازی های مقدماتی جام جهانی از خود عملکرد فوق العاده ای نشان داد. زیرا این تیم موفق شد، در گروهی که ایتالیا، قهرمان یورو ۲۰۲۰ در آن قرار دارد، مقتدرانه و به عنوان تیم نخست، جواز حضور در کشور قطر را به دست آورد.

تیم فوتبال سوییس تاکنون در ۱۲ دوره جام های جهانی حضور داشته و تنها موفق شده ۳ بار به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند. مسابقات جهانی فوتبال ۱۹۵۴ به میزبانی سوییسی ها برگزار شد که البته در آن سال هم جایگاه هشتم را از آن خود کردند. سوییسی ها در بازی های جام جهانی تا کنون  ۳۷ بازی انجام داده اند و در بازی ها، موفق شدند تا ۱۲ برد، ۸ مساوی و ۱۷ باخت   داشته باشند. آن ها تاکنون ۵۰ گل به ثمر رسانده اند و ۶۴ بار هم از تیم  حریف گل خورده اند. تیم سوییس در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مرحله یک شانزدهم نهایی از سوئد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. نا گفته نماند تیم ملی سوییس در آخرین رده بندی فیفا در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022
پخش زنده برزیل و سوئیس جام جهانی 2022

بازی سوئیس جام جهانی 2022

لازم به ذکر است، تیم سوئیس که لقب صلیب ‌های سرخ را به خود داده اند، در مسابقات جام ملت های اروپا که تابستان امسال برگزار شد، نتایج خوبی را به دست آوردند و تا یک چهارم نهایی صعود کردند، اما در این مرحله، مقابل تیم قدرتمند اسپانیا شکست خوردند و نتوانستند در جمع ۴ تیم حاضر شوند. یان زومر (مونشن گلادباخ)، دنیس زکریا (چلسی)، گرانیت ژاکا (آرسنال)، جردان شقیری (شیکاگو فایر) از جمله ستاره های تیم ملی سوییس هستند. در باره مهره های اصیل تیم سوئیس به جرات می توان گفت که این بازیکنان از بهترین نسل‌ های تاریخ فوتبال به شمار می آیند.

سوییسی ها قرار است در هتل رویال دوحه مستقر شوند و کمپ تمرینی آن ها در دانشگاه دوحه مشخص شده تا خود را برای این مسابقات آماده کنند. وجه تمایز سوییس با دیگر تیم های حاضر در جام جهانی 2022 به خاطر تماشاگرانش است، زیرا هواداران تیم سوییس همیشه با شکل و ظاهر متفاوت خود در مسابقات شناخته می شوند. آن ها با نمادهای مختلف شکل صلیب و پرچم هایی به رنگ سرخ در ورزشگاه ها حاضر می شوند.

نکاتی درباره گروه G جام جهانی 2022 قطر

گروه G ، هفتمین گروه در جام جهانی 2022 قطر است که در آن 4 تیم برزیل، صربستان، کامرون و سوئیس با یکدیگر هم گروه شده اند. جالب این جاست در دوره قبلی جام جهانی هم، تیم سوئیس با برزیلی ها هم گروه بودند که البته در آن دوره هم سوئیسی ها توانستند، بدون باخت و با کسب ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم، به مرحله حذفی راه یابند. حال باید دید در این دوره مسابقات، آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟  بدشانسی صربستانی ها در جام جهانی 2022، باز هم تکرار شده است، زیرا این تیم در چهار سال پیش هم، با برزیل و سوئیس هم گروه بودند و تنها تفاوتی که نسبت به قبل داشت، هم گروهی با تیم کامرون بود و هم چنین کشوری که در آن مسابقه جام جهانی برگزار می شود.

برنامه های بازی تیم ملی سوئیس در گروه G به شرح زیر می باشد.

  • دیدار تیم های ملی کامرون و سوییس ۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می شود.
  • مصاف سوییس و برزیل ساعت ۱۹:۳۰ روز ۷ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه راس ابوعبود آغاز می شود.
  • بازی دو تیم صربستان و سوییس نیز از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه راس ابوعبود برگزار می شود.

زمان پخش بازی سوئیس و برزیل چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم برزیل و سوئیس نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز دو شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

IPTV