پخش زنده بازی دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایرلورکوزن و بایرن مونیخ 28 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و بوندسلیگا آلمان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ را روز یک‌شنبه به تاریخ 28 اسفند (19 مارس 2023) در ساعت 20:00 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار بوندسلیگا آلمان، این بار بین دو تیم پرطرفدار بایرلورکوزن و بایرن مونیخ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در سری دیدارهای بوندسلیگا آلمان

در هفته بیست و پنجم مسابقات بوندسلیگا آلمان 2023-2022، این بار بین دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ برگزار می‌شود.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم بایرلورکوزن در 24 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 10 برد، 4 مساوی و 10 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  4  گل، 34 امتیاز به دست آورد و در جایگاه نهم جدول قرار گیرد. 

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم بایرن مونیخ نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 24 بازی خود، تا کنون 15 برد، 7 مساوی و 2 باخت به دست آورده است و با کسب تفاضل 46 گل و کسب 52 امتیاز، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

تیم بایرلورکوزن در 5 بازی آخر خود، 4 برد و 1 مساوی داشته است. البته آخرین بازی این تیم مقابل فرنتس واروش بود که با نتیجه 2 بر 0، بازی را از تیم حریف برد.

شکست سنگین بایرلورکوزن برابر بایرن مونیخ با حضور 30 دقیقه ای سردار آزمون-  اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم | Tasnim

تیم بایرن مونیخ هم در 5 بازی آخر خود موفق شد تا 4 برد و 1 باخت کسب کند. این تیم آخرین بازی خود را مقابل تیم آگزبورگ داشت که البته با نتیجه 5 بر 3 پیروز میدان شد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم را که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، بررسی کنیم، باید گفت که تا کنون 4 بار تیم بایرن مونیخ پیروز میدان بوده است و 1 بار هم نتیجه مساوی به دست آورده‌اند. بنابراین پیش‌بینی می‌شود در بازی روز یک‌شنبه احتمال برد تیم بایرن مونیخ وجود دارد.

به جرات می‌توان گفت، بازی روز یک‌شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هر دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ تمام تلاش خود را می‌کنند، تا با کسب 3 امتیاز بازی جایگاه خود را در جدول لیگ ارتقا دهند وهمین امر باعث شده تا در این بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم. 

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن و بایرن مونیخ چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV