پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 23 مرداد 1401 

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 23 مرداد

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 23 مرداد (14 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار چلسی و تاتنهام برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

 

برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 23 مرداد 1401 ساعت 20:00 به وقت ایران از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته چلسی و تاتنهام در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 تیم های چلسی و تاتنهام در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022-23 امشب در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر خواهند رفت. چلسی و تاتنهام به عنوان دو تیم لندنی لیگ برتر انگلیس، برگزار کننده یکی از دربی های شهر لندن هستند. و اما نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به این شرح بود که:  تیم چلسی، طی یک بازی انجام داده، با نتیجه یک بر صفر بازی را از تیم  اورتون برد و با تفاضل یک گل و کسب 3 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت. در حالی که تیم تاتنهام که با نام اِسپرز هم شناخته می شود، در هفته گذشته لیگ، در مقابل تیم ساوتهمپتون قرار گرفت و بازی را با نتیجه  4 بر 1 از آن خود کرد و از این رو تیم تاتنهام  با تفاضل سه گل و کسب 3 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس تیم چلسی،  مقام سوم لیگ را به دست آورد و تیم تانتهام موفق به کسب مقام چهارم لیگ گردید. البته بازی رفت فصل گذشته دو تیم با برد 2-0 چلسی به اتمام رسید تا آبی های لندن در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام دبل کرده باشند.

در این راستا آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می ‌گوید او و بازیکنانش به دنبال جبران سه شکست برابر چلسی در ژانویه گذشته هستند. این مربی ایتالیایی  درباره رویارویی با چلسی اظهار داشت که بازی روز یکشنبه مطمئنا دشوار خواهد بود اما با بازی خوبی که ارائه می دهیم، منتظر این بازی و پیروزی هستیم و در واقع با این پیروزی می ‌توانیم ارزیابی درستی از پیشرفتمان داشته باشیم. به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم لیگ برتر انگلیس می باشد و در واقع تقابل دو تیم چلسی و تاتنهام در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 23 مرداد 1401 چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم  چلسی و تاتنهام نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید یک شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.