پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول

پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول را دوشنبه شب به تاریخ  31 مرداد ( 22  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس 23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستریونایتد و لیورپول برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول 31 مرداد ۱۴۰۱ ساعت 23:30 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته منچستریونایتد و لیورپول  در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

 تیم های منچستریونایتد و لیورپول در چارچوب بازی های هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس 2022-23 امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتایج بازی این دو تیم در هفته دوم لیگ به این شرح است. تیم منچسترسیتی، در هر دو بازی خود، باخته است و با تفاضل منفی پنج گل و کسب 0 امتیاز، در حال حاضر در مقام نوزدهم  جدول قرار گرفته است. تیم منچستریونایتد، این فصل از لیگ را فاجعه بار شروع کرده، چرا که در هفته نخست مقابل تیم برایتون بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرد و در هفته قبل هم با تیم برنتفورد بازی داشت، ۴ بر ۰ شکست خورد. این بدترین شروع تاریخ یونایتد‌ها در لیگ برتر به شمار می آید. و اما تیم لیورپول در هفته های گذشته لیگ برتر، هر دو بازی انجام داده را بانتیجه مساوی خاتمه داده است و با تفاضل گل صفر و کسب 2 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته است.

تیم لیورپول هم نتایج راضی کننده ای در شروع لیگ برتر نداشت و در هفته نخست مقابل تیم فولام، نتیجه مساوی ۲ بر ۲ را به دست آورد، مقابل پالاس هم نتوانست برنده شود و با اخراج نونیز، در نهایت مقابل شاگردان پاتریک ویرا به تساوی ۱ بر ۱ رضایت داد. منچستریونایتد و لیورپول هنوز هیچ کدام در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ طعم برد را نچشیده ‌اند. این دو تیم در فصل گذشته لیگ هم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در بازی رفت، تیم لیورپول با نتیجه 4 بر 0 برنده میدان شد و در بازی برگشت، تیم منچستریونایتد با نتیجه 4 بر 0 پیروز میدان شد. به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر انگلیس می باشد و در واقع تقابل دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیورپول چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم منچستریونایتد و لیورپول نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید دو شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.