پخش زنده بازی ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس 22 مرداد 1401 

پخش زنده بازی ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس

سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان پخش زنده بازی ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس را شنبه شب 22 مرداد (13  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه 3 سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای بازی ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس 22 مرداد 1401 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس در سری دیدارهای لیگ برتر

 تیم‌ های فوتبال ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته نخست فصل بیست‌ و دوم لیگ‌ برتر در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف ‌آرایی خواهند کرد.طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از وضعیت این دو تیم به نظر می رسد که سه نفر از بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به حضور در بازی هفته نخست در مقابل تیم ذوب آهن نخواهند بود.البته قبل از شروع لیگ دو تیم بر سر حضور سینا اسد بیگی در تیم پرسپولیس اختلاف داشتند، چرا که باشگاه ذوب آهن مدعی است که با اسد بیگی قرارداد دارد و امضای قرارداد این بازیکن با پرسپولیس غیر قانونی است. حال با شروع فصل جدید باید دو تیم با یکدیگر به تفاهم رسیده و در میدان مسابقه در مقابل یکدیگر حاضر شوند.

عملکرد دو تیم در فصل گذشته به این گونه بود که، تیم پرسپولیس طی 30 بازی، موفق شد 18 برد، 9 مساوی و 3 باخت را تجربه نماید و با کسب 63 امتیاز، مقام دوم لیگ را از آن خود کند.در حالی که تیم ذوب آهن در 30 بازی و با داشتن 10 برد، 7 مساوی و 13  باخت، در جایگاه هفتم قرار گرفته  و 37 امتیاز کسب کرد.لازم به ذکر است که بازی رو در روی این دو تیم در فصل گذشته یک برد 3 بر 0 برای تیم پرسپولیس در بازی رفت داشت و بازی برگشت آن ها در ورزشگاه آزادی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت. این بازی سراسر هیجان، می تواند لحظاتی مفرح را برای علاقه مندان به فوتبال و طرفداران این دو تیم به همراه داشته باشد و در واقع هر کدام از تیم ها در تلاش هستند تا با کسب نتیجه عالی، شروع خوبی در این فصل داشته باشند.

زمان پخش بازی ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس کی است؟    

ساعت بازی دو تیم ذوب ‌آهن اصفهان و پرسپولیس نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید  شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 سیما دنبال کنید.