پخش زنده بازی استقلال و سپاهان 21 مرداد 1401 

بازی استقلال و سپاهان 21 مرداد

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و سپاهان  را جمعه شب به تاریخ  21 مرداد (12 آگوست 2022) از پخش زنده شبکه 3 سیما فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال و سپاهان برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای بازی استقلال و سپاهان 21 مرداد 1401  از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته استقلال و سپاهان  در سری دیدارهای لیگ برتر

با شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر 02-1401، دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند و در واقع این بازی حساس شباهت زیادی به دربی دارد، چرا که دو مربی پرتغالی برای نباختن تمام تلاش خود را خواهند کرد و تیمشان را با احتیاط  کامل هدایت می نمایند تا اولین حضور رسمی خود در لیگ برتر را به اثبات برسانند. البته اگر بازی بین این دو تیم در هفته های آینده انجام می شد، مربیان از تیم خود و تیم حریف شناخت بهتری پیدا می کردند و در نتیجه بهتر می توانستند، تیم را هدایت کرده و راهی زمین مسابقه نمایند.  نکته جالب توجه این جاست که مربیان پرتغالی و جدید هر دوتیم با حفظ آرایش قبلی تیم خود، نفرات جدیدی را به گروه اضافه کردند و از این طریق موفق شدند تا نقص و کاستی های گذشته را برطرف نمایند.

به قطع می توان گفت که این بازی یکی از حساس ترین بازی های این هفته به شمار می آید. زیرا این دیدار بین دو تیم قدرتمند سپاهان و استقلال که در فصل گذشته نتایج درخشانی را به دست آورده بودند، برگزار می شود. در فصل گذشته تیم استقلال طی 30 بازی، موفق شد نتیجه 19 برد و 11 مساوی را از آن خود کند و با کسب 68 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. تیم سپاهان هم در فصل گذشته، موفق شد تا  16 برد، 8 مساوی و 6 باخت را تجربه کند و با کسب 56 امتیاز رتبه سوم را از آن خود کند. بازی روز جمعه در واقع یکی از هیجان انگیزترین رقابت های این هفته برای طرفداران هر دو تیم به شمار آید و در واقع تیم های شرکت کننده می توانند با یک شروع خوب، روحیه ای مناسب تا پایان فصل داشته باشند.

زمان پخش بازی استقلال و سپاهان  کی است؟    

ساعت بازی دو تیم استقلال و سپاهان  نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید جمعه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه 3 سیما دنبال کنید.