پخش زنده بازی آتالانتا و آث میلان

پخش زنده بازی آتالانتا و آث میلان

سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی آتالانتا و آث میلان را یک شنبه شب به تاریخ  30 مرداد ( 21  آگوست 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.  تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ سری آ ایتالیا  23-2022، این بار بین دو تیم پرطرفدار آتالانتا و آث میلان برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

برای تماشای پخش زنده بازی آتالانتا و آث میلان 30 مرداد ۱۴۰۱ ساعت 23:30 از لینک زیر وارد شوید:

لینک پخش زنده بازی

لینک پخش زنده بازی

نگاهی بر بازی های گذشته آتالانتا و آث میلان در سری دیدارهای لیگ سری آ ایتالیا

 تیم های آتالانتا و آث میلان در چارچوب بازی های هفته دوم مسابقات لیگ سری آ ایتالیا  2022-23  امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نتایج بازی این دو تیم در هفته اول لیگ به این شرح است. تیم آث میلان، طی یک بازی در مقابل تیم اودینزه، موفق شد با نتیجه 4 بر 2،  برد را از آن خود کند و با تفاضل گل 2 و کسب 3 امتیاز، در حال حاضر در مقام ششم  جدول قرار گرفته است. تیم آتلانتا هم با وضعیتی مشابه در هفته گذشته با تیم سمپدوریا بازی داشت و در این بازی توانست با نتیجه 2 بر صفر، پیروز میدان شده و با تفاضل گل 2 و کسب 3  امتیاز در مقام هفتم جدول قرار گیرد.  باید به این نکته توجه داشت، میلان و آتالانتا دو تیمی هستنند که همدیگر را خوب می ‌شناسند و در بازی های خود تلاش می ‌کنند، به صورت فعال بازی کنند و به حریف ضربه بزنند. البته شرایط در هر مسابقه ‌ای متفاوت می باشد، اما ویژگی‌های هر دو تیم، بر این گواه است که بازی متعادلی را پیش رو خواهیم داشت.

تیم آث میلان شاید در فصل گذشته، قهرمان لیگ بود، اما در این فصل با تیم های قدرتمند دیگر در رقابت است و از جمله این رقابت ها می تواند بازی با تیم آتلانتا باشد که این فصل را به خوبی شروع کرده است. در فصل گذشته لیگ هم دو تیم آتالانتا و آث میلان در دو بازی رفت و برگشت در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در هر دو بازی تیم آث میلان پیروز میدان شد.  به قطع این دیدار یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم لیگ سری آ ایتالیا می باشد و در واقع تقابل دو تیم آتالانتا و آث میلان در برابر یکدیگر، می تواند لحظاتی مهیج را برای هوادارانش به همراه داشته باشد.

زمان پخش زنده بازی آتالانتا و آث میلان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم آتالانتا و آث میلان نیز ساعت 23:15  به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید یک شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.