پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401

پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401 بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401

پخش زنده شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و  لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اینتر میلان و پورتو را روز چهارشنبه به تاریخ 3 اسفند (22 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار اینتر میلان و پورتو برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته اینتر میلان و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا

در مرحله یک ‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023، دو تیم اینتر میلان و پورتو در استادیوم سن سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم پورتو، یک باشگاه حرفه‌ای در شهر پورتو پرتغال است و اکنون در لیگ برتر فوتبال پرتغال بازی می‌کند. این تیم همراه با تیم های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون یکی از سه قدرت اصلی فوتبال پرتغال هست. این سه تیم از سال ۱۹۳۴ که لیگ برتر فوتبال پرتغال پایه‌گذاری شد، همواره در این رقابت حاضر بوده‌اند و هرگز سقوط نکرده‌اند. لقب تیم پورتو «اسب‌های آبی» و «آبی و قرمزها» است. تیم پورتو در بازی گذشته خود، مقابل تیم ریوآوه قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم هر 5 بازی اخیر خود را برده است. تیم اینتر میلان یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در شهر میلان، ایتالیا است. اینتر تنها تیم ایتالیایی می‌باشد که به سری بی سقوط نکرده ‌است. باشگاه اینتر میلان دارای افتخارات متعددی همچون ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ قهرمانی در جام یوفا، ۱۹ قهرمانی در سری آ ایتالیا، ۸ قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایتالیا، ۷ قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایتالیا، ۲ قهرمانی جام بین قاره‌ای (فوتبال) و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های فوتبال جهان را در کارنامه دارد.

پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401
پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401

تیم اینتر میلان در بازی گذشته خود، مقابل تیم اودینزه قرار گرفت و بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 4  برد و 1 مساوی به ‌‌دست آورده است. دو تیم اینتر میلان و پورتو تاکنون رو در روی یکدیگر قرار نگرفته‌اند. بنابراین پیش‌بینی بازی روز چهار‌شنبه سخت و غیر ممکن است و از آن‌جایی‌که فوتبال یک بازی غیر منتظره است، هر نتیجه‌ای ممکن است حاصل شود. لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده اینتر میلان و پورتو 3 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم اینتر میلان و پورتو نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV