پخش زنده بازی دو تیم  اودینزه و آث‌میلان 27 اسفند 1401

در این صفحه لینک پخش زنده اودینزه و آث‌میلان 27 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اودینزه و آث‌میلان 27 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و سری آ ایتالیا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اودینزه و آث‌میلان را روز ‌‌‌شنبه به تاریخ 27 اسفند (18 مارس 2023) در ساعت 23:15 از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار سری آ ایتالیا، این بار بین دو تیم پرطرفدار اودینزه و آث‌میلان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته اودینزه و آث‌میلان در سری دیدارهای سری آ ایتالیا

 در هفته بیست و هفتم مسابقات سری آ ایتالیا 2023-2022، دو تیم اودینزه و آث‌میلان به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته سری آ ایتالیا به شرح زیر می‌باشد.

تیم اودینزه طی 26 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 8 برد، 11 مساوی و 7 باخت را تجربه کند و با تفاضل 4  گل و کسب 35 امتیاز، توانست تا در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد.

تیم اودینزه در بازی گذشته خود، مقابل تیم آمپولی قرار گرفت و نهایتا بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 1 برد، 3 مساوی و 1 باخت به ‌‌دست آورده است.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آث‌میلان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم طی 26 بازی خود، تاکنون 14 برد، 6 مساوی و 6 باخت به‌ دست آورده است. این تیم با تفاضل  10 گل و کسب 48 امتیاز، در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

تیم آث‌میلان هم در بازی قبلش، مقابل تیم سالرنیتانا قرار گرفت و نهایتا بازی را با نتیجه مساوی تک گل خاتمه  داد و در مجموع تیم آث‌میلان در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت کسب کرده است.

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در سری مسابقات گذشته‌ای که مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که حاصل این بازی‌ها، 2 برد برای تیم آث‌میلان  و 3  نتیجه مساوی ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول لیگ برتر و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود بازی روز ‌شنبه به نفع تیم آث‌میلان تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است. 

جالب است بدانید، رویارویی دو تیم اودینزه و آث‌میلان یکی از رقابت‌های مهم فوتبال در ایتالیا است. بنابراین این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال اودینزه و آث‌میلان چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم اودینزه و آث‌میلان نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز ‌‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV