پخش زنده آرژانتین مکزیک جام جهانی 2022

پخش زنده آرژانتین مکزیک جام جهانی 2022

پخش زنده آرژانتین مکزیک جام جهانی 2022 : یکی دیگر از بازی های جذاب و دیدنی در جام جهانی 2022 قطر، رو در رویی آرژانتین و مکزیک است. این دو تیم، طی سیدبندی که جام جهانی برای بازی های گروهی خود انجام داده است، در گروه C قرار گرفته اند. البته در این گروه، کشورهای دیگری چون عربستان و لهستان هم وجود دارند. لازم به ذکر است، تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ابتدا مقابل عربستان قرار می گیرد و تیم ملی مکزیک نیز در جام جهانی قطر ابتدا به مصاف لهستان می رود. سپس دو تیم آرژانتین و مکزیک  در دومین دیدار از جام جهانی 2022 قطر،  در تاریخ 5 آذز 1401 در ساعت 22:30 مقابل هم صف آرایی می کنند. قرار است این دیدار در ورزشگاه هشتاد هزار نفی ملی لوسیل برگزار شود و جالب است بدانید، فینال جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

لینک پخش زنده آرژانتین مکزیک جام جهانی 2022

پخش زنده فوتبال

 

همان طور که می دانیم، این بازی یکی از بازی های سرنوشت ساز برای گروه C  محسوب می شود، چرا که هر کدام از تیم ها با کسب 3 امتیاز بازی می توانند شانس خود را برای حضور در دور حذفی جام جهانی افزایش دهند. از این رو افراد زیادی تمایل دارند تا پخش زنده بازی آرژانتین و مکزیک در جام جهانی 2022 را مشاهده کنند و از مشاهده لحظات حساس و جذاب آن نهایت لذت را ببرند. در همین راستا سایت پرمخاطب fam.ir برای افراد علاقه مند به مشاهده این بازی که در زمان پخش آن به تلویزیون دسترسی ندارند، امکان تماشای آنلاین بازی دو تیم ملی آرژانتین و مکزیک، در سری رقابت های جام جهانی 2022 را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا بدین طریق بتوانید در هر مکانی که هستید، به تماشای این بازی جذاب و دیدنی بنشیند.

در این مقاله تصمیم داریم تا شما عزیزان را با تیم ملی مکزیک آشنا کرده و درباره برنامه زمان بندی شده این تیم در جام جهانی قطر صحبت می کنیم.

آشنایی با تیم ملی مکزیک

تیم ملی مکزیک به مربیگری خراردو مارتینو، یکی از تیم های مدعی و پرافتخار گروه C می باشد و در واقع این تیم موفق شد تا با کسب یک قهرمانی و یک مقام سوم در جام کنفدراسیون‌ ها و ۱۱ قهرمانی، ۳ نایب قهرمانی و ۵ مقام سوم در مسابقات قهرمانی کونکاکاف (جام ملت ‌های آمریکای شمالی)، بعد از تیم ملی آرژانتین، به عنوان پرافتخارترین عضو این گروه محسوب ‌شود. مکزیک در مرحله مقدماتی حضور در جام جهانی قطر از منطقه کونکاکاف، با کانادا، ایالات متحده آمریکا، کاستاریکا، پاناما، جامائیکا، السالوادور و هندوراس به رقابت پرداخت و در نهایت موفق شد تا با کسب ۲۸ امتیاز، صرفا به دلیل تفاضل کمتر نسبت به کانادا در رده دوم جدول قرار گرفته و به جام جهانی صعود کند.

همان طور که گفته شد، تیم مکزیک از تیم های مدعی و قدرتمند در جام جهانی 2022 است،  به طوری که در طی سال هایی که مسابقات جام جهانی برگزار شده، تیم ملی مکزیک، تنها در 5 دوره از مسابقات حضور نداشته است. اولین حضور این تیم، در اولین دوره مسابقات جام جهانی 1930 رخ داد. البته مکزیکی ها موفق به صعود در جام جهانی 1934 به میزبانی کشور ایتالیا نشدند و از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۱۹۳۸ به میزبانی فرانسه، منصرف شدند. در جام جهانی های 1974 و 1982 هم موفق به صعود و شرکت در مسابقات نشد، اما عدم حضورش در جام جهانی 1990 ایتالیا، متفاوت از دیگر سال‌ ها بود، چرا که فیفا با حکم انضباطی، اجازه حضور در مسابقات را از این تیم گرفت. علت جریمه انضباطی فیفا هم به دلیل استفاده مکزیکی ها از چهار بازیکن بزرگسال در مسابقات زیر ۲۰ سال کونکاکاف سال ۱۹۸۸ بود.

با احتساب موارد ذکر شده، مکزیک در 16  دوره مسابقات جام جهانی شرکت کرده و حتی در سال های 1970 و 1986، میزبانی این رقابت ها را برعهده داشته است. بهترین عملکرد تیم ملی مکزیک هم مربوط به این دو سال میزبانی می باشد، چرا که مکزیک در این دو جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد که البته در همین مرحله، در سال ۱۹۷۰ برابر ایتالیا با نتیجه ۴-۱ و در سال ۱۹۸۶ برابر آلمان غربی در ضربات پنالتی شکست خوردند.  طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، قرار است در جام جهانی 2026 هم، کشور مکزیک با همکاری آمریکا و کانادا، میزبان این رقابت ها باشد و در واقع تبدیل به اولین کشوری شود که میزبانی سه دوره از مسابقات جام جهانی را برعهده داشته است.

تیم ملی مکزیک با در اختیار داشتن ستارگانی مثل خاویر هرناندز، آندریاس گواردادو، هکتور مورنو، هکتور هررا، هیروینگ لوزانو، خسوس کرونا، گیرمو اوچوا و… از نظر نیروی انسانی در سطح خوب و مناسبی قرار گرفته است و در واقع این تیم در کنار لهستان به عنوان دومین تیم پرمهره گروه C مسابقات جام جهانی 2022 به شمار می آید. تیم ملی فوتبال مکزیک برای مسابقات جام جهانی 2022 در هتل سیمایسما اقامت دارند. کمپ تمرینی مکزیکی ‌ها نیز مجموعه تمرینی باشگاه الخور قطر می باشد. هواداران این تیم برای تشویق تیمشان از پدیده ای به نام  «موج مکزیکی» استفاده می کنند. مکزیکی‌ها به تشویق پر شور و حرارت و بدون وقفه تیم‌ خود از ابتدا تا پایان مسابقه شهرت دارند.

تاریخ و ساعت بازی های مکزیک در جام جهانی

  • دیدار تیم ملی مکزیک و تیم ملی لهستان در جام جهانی، روز سه ‌شنبه ۱ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌ شود.
  • بازی مکزیک و آرژانتین روز شنبه ۵ آذر و از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد.
  • تقابل تیم ملی فوتبال مکزیک و تیم ملی عربستان، روز چهارشنبه ۹ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

جالب است بدانید که تیم ملی مکزیک و آرژانتین، سه بار دیگر هم در چارچوب بازی های دوستانه در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و نتیجه آن در هر سه بار، به نفع تیم مکزیک تمام شده است.

زمان پخش بازی آرژانتین و مکزیک چه ساعتی است؟    

ساعت بازی دو تیم آرژانتین و مکزیک نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است.  پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.