پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

در این صفحه پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

سایت  fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی و لیگ برتر انگلستان امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آرسنال و نیوکاسل  را روز سه شنبه به تاریخ 13 دی (3 ژانویه 2023) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار آرسنال و نیوکاسل برگزار می شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته آرسنال و نیوکاسل در سری دیدارهای لیگ برتر

 در هفته نوزدهم لیگ برتر 2023-2022، دو تیم آرسنال و نیوکاسل به مصاف یکدیگر می روند. تیم آرسنال طی 16 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 14 برد، 1 مساوی و 1 باخت را تجربه کند و  با تفاضل  26 گل و کسب 43 امتیاز، موفق شده تا در صدر جدول قرار گیرد.

تیم آرسنال در بازی گذشته خود، مقابل تیم برایتون قرار گرفت و بازی را با نتیجه 4 بر 2، از تیم حریف ببرد و در مجموع در 5 بازی آخر خود، چهار برد و یک باخت را کسب کرده است. و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم نیوکسل نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 17 بازی، تاکنون 9 برد، 7 مساوی و 1 باخت به دست آورده است. این تیم با تفاضل 21 گل و کسب 34 امتیاز، مقام سوم جدول را به دست آورده است. تیم نیوکسل هم در بازی قبلش، مقابل تیم لیدز قرار گرفت و بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و در مجموع تیم نیوکسل در 5 بازی آخر خود، موفق شد تا 4 برد و 1 مساوی کسب کند.

پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401
پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

تحلیل پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401

اگر بخواهیم 5 تقابل اخیر این دو تیم را در لیگ برتر انگلیس در سال 2022-2021 بررسی کنیم، حاصل این بازی ها، 1 برد برای تیم نیوکسل و 4 برد از آن تیم آرسنال بوده است. بنابراین پیش بینی می شود که بازی روز سه شنبه، به نفع تیم آرسنال تمام شود. اما همان طور که می دانیم، در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد و در واقع نیوکسل امیدوار است که بتواند در دیدار برابر آرسنال به پیروزی های متوالی‌ اش دست پیدا کند و جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.

در نتیجه این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آرسنال و نیوکاسل 13 دی 1401    

ساعت بازی دو تیم آرسنال و نیوکاسل نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز سه شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV