همه چیز درباره سریال پدر مجرد

سریال پدر مجرد

یکی از این سریال‌های جذاب و دیدنی، سریال پدر مجرد است که برای اولین بار در سال 1364، از شبکه یک سیما پخش شد و در آن زمان هم توانست طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. بعد از گذشت چندین سال هم، شبکه تماشا، تصمیم به پخش نسخه دوبله شده آن در قالب یک مینی سریال 5 قسمتی با دوبله قدیمی خود، گرفته است. این سریال پرطرفدار قرار است که از روز چهارشنبه  5 بهمن ماه در سال 1401، جایگزین سریال افسانه سه برادر شده و هر روز از این شبکه پخش شود.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی عوامل و داستان این سریال نوستالژیک و پرطرفدار بپردازیم.

آشنایی با عوامل و داستان سریال پدر مجرد

مجموعه تلویزیونی پدر مجرد، یک درام تلویزیونی محصول کشور ژاپن است که برای اولین بار در سال 1976 از شبکه TBS ژاپن پخش گردید. بعد از آن هم این سریال قدیمی ژاپنی در سال 1364 برای پخش دوبله شد و از آنتن شبکه یک پخش گردید.در این سریال دو نقش پررنگ حضور داشتند. یکی از آن‌ها پسر بچه‌ای به نام شویچی و دیگری معروف به پدر شوییچی بود. مجموعه تلویزیونی پدر مجرد، رابطه تنگاتنگ یک پدر و پسر را روایت می‌کند. نقش شویچی را در آن زمان بازیگری خردسال به نام کازوتاکا نیشیکاوا، ایفا می‌کرد. وی متولد ۱۹۶۷ است که در ۶ سالگی با سریال گرگ کودکان کار خود را آغاز کرد و در سریال پدر مجرد هم در سال 1976، نقشی شوییچی را، بازی کرد. البته در حد فاصل این سال‌ها و بعدش هم در چند فیلم و سریال حضور داشته است که می توان به فرار سامورایی اشاره کرد.

سریال پدر مجرد
سریال پدر مجرد

داستان سریال پدر مجرد

نقش پدر شویچی را هم کنیچی ساکوراگی ایفا کرده است. او متولد سال ۱۹۴۸ ژاپن بوده که علاوه بر بازیگری، سابقه خوانندگی، کار در رادیو و ورزش در رشته جودو را هم برعهده داشته و رستورانی را هم با نام خود افتتاح کرده است. البته او شهرت اصلی خود را از بازی در سریال کارآگاه که در اوایل دهه ۷۰ میلادی قرن به دست آورد. وی تاکنون فقط 20 فیلم سینمایی را بازی کرده است و موفقیت‌هایش بیشتر در حوزه سریال می‌باشد.

کومیکو اوکا بازیگر نقش ساچی (نامزد کی تازاوا) را اجرا می‌کند. متولد سال ۱۹۵۶ بوده و جالب این‌که مدتی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و گفته می‌شود، همسر و دختر وی نیز بازیگر بوده و خود علاوه بر بازیگری، سابقه دوبلوری هم داشته است.در این مجموعه زنده یاد «جلال مقامی»، صداپیشه نقش پدر مجرد و خانم «زهره شکوفنده»، صداپیشه نقش پسر بچه سازنده محور اصلی داستان (شویی‌چی) را بر عهده داشتند.

سریال پدر مجرد
سریال پدر مجرد

زمان پخش مجموعه پدر مجرد

سریال دیدنی و جذاب پدر مجرد، قرار است که از روز چهارشنبه به تاریخ 5 بهمن ماه از پخش زنده شبکه تماشا پخش شود. این سریال هر روز ساعت 19 پخش می‌شود. اگر در زمان پخش سریال، قادر به مشاهده آن نبودید، می‌توانید آن را فردای همان روز در یکی از ساعت های ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ ظهر مشاهده کنید.

 

iptv